Deviaty ročník súťaže ShopRoku od Heureka.sk

TLAČOVÁ SPRÁVA
Autor: | Publikované: 29. januára 2018
Článok obsahuje tieto témy:  , , , , ,

Kvalita e-shopov rastie so zákazníkmi, no len tie najlepšie môžu byť ShopRoku.

E-shopy sa často dopúšťajú rozličných prehreškov, ktoré im zákazníci ani verejnosť netolerujú. Na druhej strane sú tu internetové obchody, ktoré si vďaka kvalite služieb a tovarov vybudovali skalnú klientelu. Práve tie najkvalitnejšie môžu aj tento rok zabojovať v súťaži ShopRoku, ktorý organizuje portál Heureka.sk.

 

Bratislava 29. januára – Slovenské e-shopy majú za sebou ďalší rekordný rok. Vlani sa v nich minulo najviac peňazí v histórii a Slováci sa naučili nakupovať online pravidelne. To pre e-shopy znamená, že sa zároveň naučili aj správne vyhodnotiť kvalitu e-shopov a hľadajú už len to najlepšie. Pri počte vyše 11-tisíc e-shopov je konkurencia veľká, preto musia mať e-shopy blízko k zákazníkom. ,,Pri výbere tovaru je pre nakupujúcich dôležitá nielen cena a dostupnosť produktu, ale aj jednoduchá orientácia na e-shope. Ak má zákazník hľadať svoj vysnený produkt v množstve kategórií a podkategórií, radšej zo stránky odíde a rozhodne sa hľadať ďalej,“ hovorí Tomáš Braverman z Heureky. Spolu s kvalitne nafoteným tovarom, uvedenou cenou a možnosťou kontaktovať predajcu v prípade otázok alebo jeho spôsobom komunikácie sú dobrým ukazovateľom, že ide o seriózny predaj.

Populárnosť internetového obchodu sa môže odvíjať aj od takých parametrov, ako možnosti dopravy a doručenia tovaru. Indikátorom obľúbenosti a kvality e-shopov môžu byť aj recenzie od zákazníkov na základe uskutočneného nákupu alebo získané ocenenia. Takéto ocenenia udeľuje najkvalitnejším, najpopulárnejším a najzaujímavejším e-shopom aj Heureka v rámci súťaže ShopRoku v týchto troch kategóriách. Deviaty ročník súťaže spozná svojich víťazov už 28. marca 2018.

O víťazoch Ceny Heureky rozhoduje odborná porota zložená z osobností slovenského a českého e- commerce. Kategória je určená pre e-shopy, za ktorými stojí zaujímavý príbeh, majú sociálny presah alebo netradičný koncept. Zákazníci si volia víťazov v sekciách Cena Kvality a Cena Popularity, a to prostredníctvom dotazníkov. „Do Ceny Popularity sa môžu prihlásiť všetky e-shopy, podmienkou pre zapojenie e-shopu do Ceny Kvality je účasť v programe Overené zákazníkmi,“ vysvetľuje Braverman.

Úplné podmienky súťaže sú dostupné na stránkach akcie www.shoproku.sk.

 

O Heureke

Heureka je najväčší nezávislý nákupný radca a porovnávač cien, zahŕňa milióny produktov z tisícok internetových obchodov. Heureka pôsobí na trhu od roku 2007. Snaží sa, aby nakupovanie cez internet bolo čo najjednoduchšie a bezproblémové. Aj preto ponúka niekoľko nástrojov na zjednodušenie nákupov cez e-shopy. Napríklad služba Overené zákazníkmi ukazuje, ktoré obchody sú dôveryhodné, spoľahlivé a bezpečné.

 

 

 

 

Čítajte aj ďalšie podobné články:

Vybrané príspevky »

TEST

5 dôvodov, prečo si kúpiť Samsung Galaxy S9. Ľutovať nebudete ani euro.

Samsung Galaxy S9 sa už predáva spoločne s väčším variantom S9+ a nikto nebude oponovať tvrdeniu, že ide o jedno z najvyspelejších komerčných elektronických zariadení v histórii. Už dávno to nie je telefón, v prvom rade je neustále dostupný asistent s takou porciou techniky a funkcií, že ich ani nestihnete všetky použiť.   Galaxy S9 […]

18. apríla 2018

Vybrané príspevky »

TEST

TEST: Ink tank tlačiareň Epson L365 sa predáva s atramentom až na dva roky

Multifunkčné zariadenie Epson L365 má asi všetko, čo od modernej tlačiarne so skenerom potrebujeme a očakávame. Aj bez displeja, z ktorého sa pomaly stáva štandard.   Naše recenzie tlačiarní zvyčajne nie sú negatívne, pretože dnes sa už zlé multifunkčné zariadenia ani nevyrábajú. Ak si môžete kúpiť novú tlačiareň aj so štartovacími náplňami za niekoľko desiatok […]

, , , , , , ...
30. marca 2018

Najnovšie príspevky