Ovládanie virtuálnej reality výhradne očami prinesie projekt Fove

Na Kickstarteri sa objavil projekt Fove, ktorý chcel od internetových mikroinvestorov získať 250-tisíc USD. Dnes má na konte vyše 450-tisíc. V porovnaní s konkurenčnými VR headsetmi ponúkne možnosť ovládania prostredia výhradne pohybom očí.   Ovládanie virtuálneho prostredia výlučne pohybom očí by mohol byť významný skok vpred. Prínos by zaznamenal nielen herný priemysel, ale predovšetkým ľudia,… Prečítať celé
Informácie o tomto príspevku

Vydané 23. júna 2015
Zverejnil
Zdroj témy:
Titulná fotografia:

Obsahuje tieto témy: , , , ,

Erik Stríž je recenzentom produktov všetkého druhu. Testuje autá pre auto motor a šport a elektroniku pre 3Digital.sk.

Podporíte distribúciu tohto obsahu?

Na Kickstarteri sa objavil projekt Fove, ktorý chcel od internetových mikroinvestorov získať 250-tisíc USD. Dnes má na konte vyše 450-tisíc. V porovnaní s konkurenčnými VR headsetmi ponúkne možnosť ovládania prostredia výhradne pohybom očí.

 

Ovládanie virtuálneho prostredia výlučne pohybom očí by mohol byť významný skok vpred. Prínos by zaznamenal nielen herný priemysel, ale predovšetkým ľudia, ktorí z akýchkoľvek príčin nemôžu na ovládanie počítača používať ruky alebo nohy.

Snímače v headsete virtuálnej reality Fove sledujú pohyby očí a na ich základe interpretujú pohyb kurzora vo virtuálnom prostredí. Používateľ takto dokáže namieriť aj potvrdiť. V kontexte počítačových hier by bolo možné strieľať na predmety s vysokou presnosťou výhradne za použitia zraku.

Projekt Fove založili Yuka Kojima (CEO; bývalý pracovník spoločnosti Sony Computer Entertainment) a Lochlainn Wilson (CTO).

Po spustení sériovej výroby a predaja by mala byť základná verzia VR headsetu Fove dostupná za približne 500 USD.

 

Zdroj: Kickstarter.com

 

Informácie o tomto príspevku

Vydané 23. júna 2015
Zverejnil
Zdroj témy:
Titulná fotografia:

Obsahuje tieto témy: , , , ,

Pomôžte nám zdieľať tento obsah

Pokračujte na ďalší príspevok »



Závislosť na internete dokáže zničiť človeku život mnohorakými spôsobmi

  • Používanie technológií na rozhovor s kamarátmi, počúvanie hudby, objavovanie nových záujmov a dokonca ani hranie hier s mierou závislosť na internete nespôsobí.
  • Ak má dieťa dostatok času na všetky ostatné bežné činnosti. Napriek tomu je závislosť na internete veľkou hrozbou aj pre deti a mladých, ktorí trávia online oveľa viac času ako dospelí.
  • Aj o tom sa dozvedeli študenti Detskej univerzity na workshopoch v spoločnosti Lenovo.
  • Za tento fakt vďačíme sociálnym sieťam a produktom, ktoré nabádajú spotrebiteľov nosiť si internet so sebou vo forme smartfónov, notebookov a tabletov.

    Budúcnosť softvérového dizajnu

  • V dnešnej dobe sa stal svet neporovnateľne menším a bežný zákazník neporovnateľne počítačovo zručnejším, než pred desiatimi rokmi.
  • Myslíte si, že za týmito vynálezmi stoja nadnárodné korporácie a ich riešenia stoja hromady peňazí? Možno budete veľmi prekvapení, že pravdou je presný opak.

    Moderné technológie a filantropia idú ruka v ruke

  • Funkčné protézy končatín pre deti z celého sveta z 3D tlačiarne, stavba domov z veľkých legových kociek a exoskeletony, ktoré ponúkajú možnosť chôdze aj pre ochrnutých.