Úžasná kampaň na Sonos bez použitia 3D grafiky

Autor: | Publikované: 7. decembra 2014
Článok obsahuje tieto témy:  , , , , ,

Audiotechnika Sonos patrí medzi to najlepšie, čo môžete za svoje peniaze dostať v bežnom komerčnom predaji. Produkty tejto značky sú nielen technicky vyspelé a produkujú skvelý zvuk, vynikajú aj krásnym dizajnom. To sa snažili zdôrazniť tvorcovia jednej z kampaní tejto značky.

O kampaň sa postarala spolupráca dvoch agentúr – Serial Cut a Paloma Rincón.

Na kampani je najzaujímavejšie to, že sa pri jej tvorbe využívali iba praktické efekty. Teda žiadna 3D grafika, ale skutočné materiály, skutočné tekutiny, farby, textúry a pohyby. To všetko sa v správnu chvíľu zachytilo na fotografiu a až tá prešla editačným procesom. Výsledkom je však úžasný a celkom autentický vizuál.

Dôrazne odporúčam pozrieť si video making of, v ktorom máte možnosť sledovať priebeh tvorby fotografií.

 

Čítajte aj ďalšie podobné články:

Vybrané príspevky »

Slovenský tím sa intenzívne pripravuje na robotickú olympiádu v Mexiku, robot už má aj oficiálne meno

Veľkolepá medzinárodná robotická olympiáda FIRST Global sa nezadržateľne blíži. Pätica talentovaných stredoškolákov spolu s ich mentorom Adamom Kuklom pôjdu v polovici augusta reprezentovať našu krajinu do Mexika. Robotická stavebnica konečne dorazila a tím už budúcemu robotovi vymyslel aj netradičné meno – Aurel. Kým sa nechali inšpirovať? Naši chalani patria medzi hviezdy národných a medzinárodných robotických súťaží akou je […]

, , , , , , , ...
6. júna 2018

Najnovšie príspevky