Budovanie virtuálneho sveta celkom novým spôsobom s Unreal Engine 4

Spoločnosť Epic Games, ktorá stojí za revolučným rozhraním Unreal Engine, je v súčasnosti priam nadšená z možností virtuálnej reality. Ukázala spôsob, akým môžu vývojári budovať VR svet bez toho, aby sedeli pred monitorom počítača. Všetko môžu spraviť s nasadeným headsetom a prostredie tvoriť takmer vlastnými rukami. Unreal Engine je platforma, na ktorej beží množstvo moderných… Prečítať celé
Informácie o tomto príspevku

Vydané 11. februára 2016
Zverejnil
Zdroj témy:
Titulná fotografia:

Obsahuje tieto témy: , , , , , , , ,

Erik Stríž je recenzentom produktov všetkého druhu. Testuje autá pre auto motor a šport a elektroniku pre 3Digital.sk.

Podporíte distribúciu tohto obsahu?

Spoločnosť Epic Games, ktorá stojí za revolučným rozhraním Unreal Engine, je v súčasnosti priam nadšená z možností virtuálnej reality. Ukázala spôsob, akým môžu vývojári budovať VR svet bez toho, aby sedeli pred monitorom počítača. Všetko môžu spraviť s nasadeným headsetom a prostredie tvoriť takmer vlastnými rukami.

Unreal Engine je platforma, na ktorej beží množstvo moderných vyspelých hier, napríklad Rocket League, Mortal Kombat X, Borderlands a pripravovaný titul Gears of War 4. Modelovanie prostredia takto rozsiahlych a náročných hier je jednou z najťažších úloh pre dizajnérov, grafikov a vývojárov. S riešením, ktoré ponúka Unreal Engine 4, by sa mohla výroba prostredia zjednodušiť a navyše spraviť atraktívnejšou.

Skvelé je, že tento nový feature by sa mal stať súčasťou samotného vývojárskeho prostredia Unreal Engine ešte tento rok, uvedený by mal byť vo svojej finálnej podobe na podujatí GDC už 16. marca 2016.

 

Demonštráciu technológie si pozrite nižšie, nepochybne z nej budete rovnako vo vytŕžení, ako my v redakcii.

Na videu vývojár modeluje 3D prostredie s nasadeným headsetom HTC Vive. O tomto skvelom VR headsete sme už na 3Digital.sk viackrát písali. Predpokladáme, že Epic Games je jedna z vybraných spoločností, ktoré po celom svete dostali od HTC a Valve celkovo 7-tisíc kusov headsetov Vive.

Pýtali sme sa česko-slovenského marketingu HTC, Hany Kremlovej, či je ešte aj dnes možné získať headset na developerské účely. Ak ste slovenský vývojár a máte záujem o HTC Vive, ešte nemusíte vešať hlavu, príde druhá vlna rozdávania. Nie je však možnosť uchádzať sa o zariadenie, o rozdeľovaní zariadení rozhoduje Valve.

Teď už se bohužel k němu (HTC Vive, pozn.red.) nedá přihlásit, prvních 7000 ks je rozdáno, ale bude prý druhá vlna.
Tyto nabídky ale posílá společnost Valve a ne HTC.

 

Zdroj: Building VR in VR with Unreal Engine 4 – Early Preview 

Informácie o tomto príspevku

Vydané 11. februára 2016
Zverejnil
Zdroj témy:
Titulná fotografia:

Obsahuje tieto témy: , , , , , , , ,

Pomôžte nám zdieľať tento obsah

Pokračujte na ďalší príspevok »



Závislosť na internete dokáže zničiť človeku život mnohorakými spôsobmi

  • Používanie technológií na rozhovor s kamarátmi, počúvanie hudby, objavovanie nových záujmov a dokonca ani hranie hier s mierou závislosť na internete nespôsobí.
  • Ak má dieťa dostatok času na všetky ostatné bežné činnosti. Napriek tomu je závislosť na internete veľkou hrozbou aj pre deti a mladých, ktorí trávia online oveľa viac času ako dospelí.
  • Aj o tom sa dozvedeli študenti Detskej univerzity na workshopoch v spoločnosti Lenovo.
  • Za tento fakt vďačíme sociálnym sieťam a produktom, ktoré nabádajú spotrebiteľov nosiť si internet so sebou vo forme smartfónov, notebookov a tabletov.

    Budúcnosť softvérového dizajnu

  • V dnešnej dobe sa stal svet neporovnateľne menším a bežný zákazník neporovnateľne počítačovo zručnejším, než pred desiatimi rokmi.
  • Myslíte si, že za týmito vynálezmi stoja nadnárodné korporácie a ich riešenia stoja hromady peňazí? Možno budete veľmi prekvapení, že pravdou je presný opak.

    Moderné technológie a filantropia idú ruka v ruke

  • Funkčné protézy končatín pre deti z celého sveta z 3D tlačiarne, stavba domov z veľkých legových kociek a exoskeletony, ktoré ponúkajú možnosť chôdze aj pre ochrnutých.