Úžasná kampaň na Sonos bez použitia 3D grafiky

Autor: | Publikované: 7. decembra 2014
Článok obsahuje tieto témy:  , , , , ,

Audiotechnika Sonos patrí medzi to najlepšie, čo môžete za svoje peniaze dostať v bežnom komerčnom predaji. Produkty tejto značky sú nielen technicky vyspelé a produkujú skvelý zvuk, vynikajú aj krásnym dizajnom. To sa snažili zdôrazniť tvorcovia jednej z kampaní tejto značky.

O kampaň sa postarala spolupráca dvoch agentúr – Serial Cut a Paloma Rincón.

Na kampani je najzaujímavejšie to, že sa pri jej tvorbe využívali iba praktické efekty. Teda žiadna 3D grafika, ale skutočné materiály, skutočné tekutiny, farby, textúry a pohyby. To všetko sa v správnu chvíľu zachytilo na fotografiu a až tá prešla editačným procesom. Výsledkom je však úžasný a celkom autentický vizuál.

Dôrazne odporúčam pozrieť si video making of, v ktorom máte možnosť sledovať priebeh tvorby fotografií.

 

Vybrané príspevky »

Technológie od Epsonu vytvorili jedinečné expozície v Dome Maríny v Banskej Štiavnici

V Banskej Štiavnici na návštevníkov mesta čaká unikátna zážitková expozícia, ktorá krásnym spôsobom spája moderné technológie a ľúbostnú poéziu.

, , , , , , , , , , , , ...
20. septembra 2018

Najnovšie príspevky